Kraj Vysočina


Úřednice/úředník na úseku investic a správy realit odboru majetkového
Kraj Vysočina (Žižkova 1882/57, 58601 Jihlava)

Popis/Náplň práce

- zajišťuje a koordinuje předprojektovou a projektovou přípravu konkrétních staveb, zpracování technicko-ekonomických zadání investiční výstavby, investičních záměrů a technických projektových studií a další technické, provozní, obchodní a organizační záležitosti, řeší rozpory včetně zpracování podkladů a posouzení
- koordinuje přípravu a realizaci investičních a neinvestičních akcí včetně koordinace finančního zajišťování
- organizuje a zajišťuje řešení majetkoprávních vztahů pro investiční a neinvestiční výstavbu
- vyžaduje stanoviska všech dotčených odborů krajského úřadu k připravovaným stavebním záměrům
- zajišťuje zpracování projektových dokumentací a koordinuje přípravu konkrétních staveb včetně zajištění příslušných rozhodnutí správních orgánů a všech potřebných stanovisek pro povolení a zahájení konkrétních staveb
- spolupracuje při plnění úkolů souvisejících s investiční a neinvestiční výstavbou se statutárními zástupci příspěvkových organizací, odvětvovým odborem krajského úřadu a obcemi
- stanovuje způsoby realizace investičních i neinvestičních akcí a vyjmenovaných oprav a to včetně průzkumu finančních zdrojů
- spolupracuje při přípravě, zadávání a kontrole veřejných zakázek na svěřeném úseku
- zajišťuje kontraktace a koordinace účastníků investic, projektantů, dodavatelů
- zajišťuje výběr a koordinaci dodavatelů a jiných účastníků výstavby, přebírání prací, přípravu, uzavírání a provádění změn smluv, prověřování a zajišťování úplnosti dokumentace a zpracovávání zápisů a protokolů o předání staveb
- zajišťuje průběh investiční a neinvestiční výstavby včetně předání staveniště, dozorování staveb, přejímání dokončených prací, uplatňování reklamací a odstraňování závad a nedodělků
- zajišťuje a koordinuje kolaudační řízení u investičních a neinvestičních akcí a vyjmenovaných oprav
- zajišťuje uvedení konkrétních staveb do provozu včetně všech potřebných dokladů a rozhodnutí správních orgánů
- spolupracuje s uživateli, případně nájemci nemovitého majetku kraje při zajišťování běžných povinností spojených se správou nemovitého majetku kraje, zejména údržbou a běžnými opravami, jeho ochraně, zajišťováním zásobování energiemi, vodou, požární bezpečnost atd., kontroluje jejich činnost, zajišťuje odstraňování nedostatků, upozorňuje na zjištěné ohrožení majetku a svou činností jim - - předchází, kontroluje využívání nemovitého majetku kraje
- spolupracuje a podílí se při nabývání a předávání nemovitého majetku,
- posuzuje a hodnotí optimální využití nemovitého majetku kraje, předkládá návrhy změn ve stávajícím využití,
- spolupracuje při návrzích finančních plánů zřizovaných organizací z hlediska potřeby správy, údržby a stavebních úprav nemovitého majetku kraje,
- spolupracuje při vedení a aktualizaci souborů technických informací o nemovitém majetku kraje
- zajišťuje úkoly spojené s čerpáním strukturálních fondů Evropské unie
- sleduje a kontroluje čerpání rozpočtu kraje a zajišťovaných akcí
- zajišťuje koordinaci při implementaci procesů BIM při přípravě a realizaci staveb v rámci působnosti odboru, spolupracuje při tom s dalšími útvary krajského úřadu


Nabízíme

- perspektivní pozici
- zázemí stabilní organizace
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- zahájení pracovního poměru možné po ukončení výběrového řízení
- plný pracovní úvazek
- 11. platovou třídu1), platové podmínky dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
- odpovídající finanční ohodnocení, možnost nadtarifních a mimořádných složek platu2)
- trvalou podporu profesního a osobního růstu, podporu k zapracování
- vstřícné pracovní podmínky a pestrý benefitní program


Benefity

  • arrow_right_altPříspěvek na dopravu
  • arrow_right_altPříspěvek na dovolenou
  • arrow_right_altPříspěvek na penzijní/životní připojištění
  • arrow_right_altPříspěvek na sport/kulturu/volný čas
  • arrow_right_altPříspěvek na stravování/stravenky
  • arrow_right_altPříspěvek na vzdělávání
  • arrow_right_altObčerstvení na pracovišti
  • arrow_right_altParkoviště
  • arrow_right_altPřátelské prostředí
  • arrow_right_altDovolená navíc
  • arrow_right_altOdborné vzdělávání
  • arrow_right_altPřátelský kolektiv
  • arrow_right_altPružná pracovní doba
  • arrow_right_altZázemí stabilní společnosti
  • arrow_right_altZdravotní volno/sickdays

Požadujeme

- vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo bakalářském studijním programu ve stavebním oboru
nebo
střední vzdělání s maturitní zkouškou stavebního směru1) a nejméně 3 roky praxe z oblasti stavebnictví
- orientaci v procesech přípravy a realizace investiční výstavby
- znalost obecně závazných předpisů z oblasti stavebního práva
- schopnost logického, analytického a tvůrčího myšlení
- samostatné uvažování a organizační schopnosti
- komunikativnost a dobrou schopnost vyjednávání
- vysoké pracovní nasazení, odpovědný přístup k plnění úkolů
- dobrou uživatelskou znalost běžného kancelářského software
- řidičské oprávnění skupiny „B“, schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností

výhodou:
- autorizace ČKAIT
- orientace v problematice BIM (Building Information Modeling)
- znalost rozpočtování staveb, ovládání programů KROS, CALIDA, ASPE, MS projekt

distanceMísto působení

  • Kraj Vysočina

schoolObory

  • Administrativa
  • Stavebnictví a reality

schoolPožadované vzdělání

  • Středoškolské s maturitou

work_historyÚvazek

  • Plný

Kontaktní osoba

Jana Činčárová
mailcincarova.j@kr-vysocina.cz
call564602151