CRI ameba.eu, s.r.o.
ameba.eu je personálně marketingová agentura se zaměřením na cílené vyhledávání vhodných uchazečů prostřednictvím marketingových nástrojů. Od roku 2015 jsme pracovali pro více než 500 zákazníků.
Pracovník Back Office obchodního oddělení
Popis/Náplň práce
Chcete se stát klíčovou osobou, která dokáže obchodní oddělení propojit s těmi správnými zákazníky? Máte zkušenosti s administrativou od vyřízení první objednávky až po uzavření smlouvy? Ovládáte MS Office a dokážete si upravit dokumentaci na profesní úrovni? Baví Vás komunikace ať na vlastním oddělení, nebo u zákazníka?
Pokud odpovídáte ano, přidejte se k nám!
Jsme moderní český výrobce s vlastním vývojem a výrobou elektronických výrobků pro automobilový a letecký průmyslu. Naše více než 30 leté výrobní zkušenosti se promítají do kvalitních produktů pro přední tržní značky. Hledáme zkušeného, dynamického a motivovaného pracovníka Back Office, který/á převezme svoji odpovědnost za realizaci stanovených cílů obchodního oddělení.
Náplň práce:
• každodenní komunikace se svěřenými zákazníky, včetně výjezdů k nim, a to i do zahraničí
• schopnost samostatného aktivního vyhledávání nových zákazníků
• komplexní zpracování a veškerá administrativa spojená s vedením došlých objednávek
• příprava měsíčních a kvartálních reportů o prodejních aktivitách, analýza prodejních trendů a trhu
• příprava a správa prodejní dokumentace (nabídky, smlouvy a pod.)
• vedení a aktualizace databází zákazníků, kontaktů a obchodních příležitostí v CRM systémech
Nabízíme
• nástupní mzdu až 55 000 Kč podle praxe a vzdělání, s předpokládaným růstem po zapracování
• spoustu zajímavé práce na projektech, které obohatí Vaši kariéru a k tomu konkurenceschopné podmínky odpovídající důležitosti této pozice
• práce na plný úvazek v Kroměříži - nástup možný ihned
• širokou škálu benefitů (bonus dny pracovního volna, Sick days, nadstandardní příspěvek na stravování, podpora vzdělávání a osobního rozvoje, pružná pracovní doba)
Benefity
- arrow_right_altPříspěvek na dopravu
- arrow_right_altPříspěvek na penzijní/životní připojištění
- arrow_right_altPříspěvek na stravování/stravenky
- arrow_right_altPřátelské prostředí
- arrow_right_altDovolená navíc
- arrow_right_altFinanční bonusy / prémie
- arrow_right_altOdborné vzdělávání
- arrow_right_altPodpora osobního rozvoje a postupu
- arrow_right_altPodpora vašich zajímavých nápadů
Požadujeme
• anglický jazyk (min. úroveň B2), popřípadě německý jazyk
• uvítáme SŠ popř. VŠ technického zaměření
• technická zdatnost, zkušenosti se slaboproudou elektronikou bude velkou výhodou
• nadstandardní znalost Microsoft Office, zejména Excel, Word
• znalost Adobe Illustrator a schopnost vytváření katalogových listů
• řidičský průkaz skupiny B
• znalost IS Helios výhodou
• pečlivost, svědomitost a analytické myšlení
distanceMísto působení
- Zlínský kraj
- Olomoucký kraj
schoolObory
- Administrativa
- Auto - moto
- Strojírenství
architectureProfese
- Back office
schoolPožadované vzdělání
- Středoškolské s maturitou
- Vysokoškolské
work_historyÚvazek
- Plný
Kontaktní osoba
Ing. Eva Uchytilová
maileva.uchytilova@ameba.eu
call+420 601 166 171