CRI ameba.eu, s.r.o.
ameba.eu je personálně marketingová agentura se zaměřením na cílené vyhledávání vhodných uchazečů prostřednictvím marketingových nástrojů. Od roku 2015 jsme pracovali pro více než 500 zákazníků.
Account Manager – Roztoky u Prahy (se zaškolením a odvozem z Prahy 6 / Loun)
Popis/Náplň práce
Account Manager – Roztoky u Prahy (se zaškolením a odvozem z Prahy 6 / Loun)
Rail Clinic, jeden z největších mobilních servisů nákladních vagonů ve střední a východní Evropě, hledá posilu do svého týmu v Praze na pozici Account Manager. Pokud hledáte novou výzvu a chcete se podílet na rozvoji vztahů s našimi klienty, tato pozice je přímo pro vás!
Co vás čeká?
Jako Account Manager budete hrát klíčovou roli v podpoře našeho obchodního oddělení a zajišťování hladkého průběhu našich zakázek. Vaše úkoly budou zahrnovat:
• Podporu obchodního týmu při zpracování zakázek a administrativních úkolů
• Evidence faktur a zajištění podkladů k jejich zpracování
• Kompletaci dokumentace a reportů
• Koordinaci administrativní agendy spojené s projektovými zakázkami
• Po zaškolení: zpracování poptávky zákazníků a koncová fakturace úkonů servisních týmů
• Dále pak budete mít na starosti za koordinaci techniků a plánování zakázek do plánu práce. To zahrnuje domluvení zakázky a následné zařazení do pracovního plánu s cílem zajistit efektivní průběh realizace a koordinaci týmu.
Nabízíme
• Možnost kariérního růstu v prosperující firmě
• Práce na plný úvazek, možnost spolupráce na pracovní smlouvu nebo IČO
• Mzda: 35 000 – 45 000 Kč měsíčně, dle zkušeností
• 5 týdnů dovolené a teplé obědy v kanceláři
• Příjemné pracovní prostředí v mezinárodním týmu s možností seberealizace
Proč se připojit k Rail Clinic?
Práce v Rail Clinic znamená, že se budete podílet na poskytování kvalitního servisu pro naše klienty v oblasti nákladních vagonů. Nabízíme skvělé zázemí pro profesní rozvoj a možnost stát se součástí úspěšné a inovativní společnosti, která neustále roste.
Pokud vás tato nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis!
Benefity
- arrow_right_altPříspěvek na stravování/stravenky
- arrow_right_altDovolená navíc
- arrow_right_altFinanční bonusy / prémie
- arrow_right_altPodpora osobního rozvoje a postupu
- arrow_right_altPodpora vašich zajímavých nápadů
- arrow_right_altPřátelský kolektiv
- arrow_right_altTechnické a obchodní školení
- arrow_right_altZázemí stabilní společnosti
Požadujeme
Hledáme kandidáta, který má:
• Znalost češtiny nebo slovenštiny na úrovni rodilého mluvčího
• Výbornou angličtinu pro komunikaci s mezinárodními klienty
• Pokročilou znalost Excelu pro analýzu dat a tvorbu reportů
• Organizační schopnosti a proklientský přístup
• Samostatnost, svědomitost a pečlivost při práci
• Komunikační dovednosti a příjemné vystupování
Výhodou bude, pokud máte:
• Řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
• Znalost německého jazyka
• Zkušenosti s železniční terminologií
distanceMísto působení
- Hlavní město Praha
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
schoolObory
- Administrativa
- Obchod, nákup, prodej
schoolPožadované vzdělání
- Středoškolské s maturitou
work_historyÚvazek
- Plný
paymentsPlat
- od 35.000,- do 45.000,- Kč
Kontaktní osoba
Ilona Goby
maililona.goby@ameba.eu
call+420 606 374 861